#16 23-05-2006 22:10:48

easyguy
Tagglers
Date d'inscription: 04-10-2005
Messages: 761

Re: Taux de change

Excellent les scripts !
Amercias, mon script était une piste parmis d'autres tongue pas si mauvaise. (http://quote.yahoo.com/m5?a=1&s=CHF … UR&c=0). L'adresse n'a pas bougée depuis plusieurs mois c'est sûr. Et je ne pense pas que ça change demain. Et puis les serveurs yahoo c'est pas si mal pour ce genre d'outil -> Rottman à l'oeil (http://fr.old.finance.yahoo.com/) et je bookmark l'adresse de ton script Toucouleur smile
@


Trouver un Appartement à Paris ou en région Ile de France. En province :  Immobilier Lyon, ou Immobilier Annecy

Hors ligne

 

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/tgarchive/forum/include/parser.php on line 313

Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/tgarchive/forum/include/parser.php on line 414

#17 23-05-2006 22:51:26

easyguy
Tagglers
Date d'inscription: 04-10-2005
Messages: 761

Re: Taux de change

Bon voilà le genre de message que l'on peut avoir si l'on joue un peu avec les urls et les variables Yahooooo

2006 Yahoo! Inc. All rights reserved.Privacy Policy - Terms of Service
To learn more about Yahoo!'s use of personal information, please read the Privacy Policy

Quotes and other information supplied by independent providers identified on the Yahoo! Finance partner page.All information provided "as is" for informational purposes only, not intended for trading purposes or advice. Prior to execution of any security trade, you are advised to consult your authorized financial advisor to verify the accuracy of all information. Neither Yahoo! nor any independent provider is liable for any informational errors, incompleteness, or delays, or for any actions taken in reliance on information contained herein. By accessing the Yahoo! site, you agree not to redistribute the information found herein.

...

Derni�re modification par @lexandre (23-05-2006 22:52:48)


Trouver un Appartement à Paris ou en région Ile de France. En province :  Immobilier Lyon, ou Immobilier Annecy

Hors ligne

 

Pied de page des forums

Propulsé par PunBB
© Copyright 2002–2005 R. Andersson